♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

HÖR FÅGLAR SJUNGA GLATT GOD MORGON, GOD MORGON I KÖR!

Kategori:

 
God morgon! :D
Jag har dygnat, så här bjuder jag på lite ros/ris till er som varit så duktiga att hålla ögonen stängda i natt.
 
Till er med en BRA START
God morgon alla mina gosegrisar!
Drick lite kaffe, jag ser att du kisar ;)
Idag är det en ny dag och en ny vecka
En vecka kvar, sen ska vi armarna uppåt sträcka
För då kommer självaste aftonen Jul
Då får ni alla se till att ha det mysigt, glatt och kul.
 
Till er med en DÅLIG START
God morgon alla era surfisar!
Sätt dig i bastun, så ska jag visa hur man risar
Idag är en ny dag och en ny vecka
Julen suger, vill bara däcka
Tänk att snart är de självaste aftonen Jul
Palla leva, tomten är ful
 
Till er med något där emellan
God morgon där borta, mina ben är korta!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: