♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

HOME SWEET HOME

Kategori:

 
 
ÄNTLiGEN HEMMA IGEN!!!!
Så sjukt skönt! Blir tokig nästan, tänk att de kan vara så otroligt skönt!
Vill typ bah gråta.
 
Kom hem till ett jättemysigt juligt hem och hemlagad mat!!! Älgkött <3 Kunde inte bli bättre.
Har ju ätit ute nästan varje dag så har mest varit onyttigheter.
Nu ska jag smälla igång träningen ingen efter en slackad vecka och äta mycket så att lillen blir stor och stark, haha!
Är supertaggad faktiskt, och ska fixa mitt jäkla rum någon gång så även jag kan ha lite julmys i mitt rum.
 
sitter här och myser nu med levande ljus, har gjort ett sött litet ljusarrangemang. Blev rätt trevlig faktiskt! 
Nu ska jag dra fram min enda äkta lover gitarren och sjunga lite :)
Sen ska jag väl snacka med min lover no. 2 nu när jag är hemma och har tid att bry mig om honom lite extra, min lilla söta Patrik sjöstjärna<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: