♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

HERREN GUD HAR TALAT

Kategori:



MEN, jag som trodde jultomten fanns?! :( Varför har INGEN sagt det till mig innan?
I Hela mitt liv har jag levt i en LÖGN!!!
Ska spränga hela planeten nu eftersom det lyckades jäkligt kasst med det igår.
Det är mitt TACK till er alla för att ni inte sagt sanningen till mig.
Tomten kan jag ju inte säga tack till längre tydligen.

MOMENT KILL
 
 

Mr. Serious
Ändra 'Dear santa' till Dear God. 
Julomten finns inte och har definitivt inget med vädret att göra.

för ungefär en timme sedan via mobil · Gilla

 

Mathilda Dicksdotter
Tänker inte ändra något eftersom jag menar exakt det jag skrev.
Skulle inte vilja påstå att gud finns heller.

för 56 minuter sedan · Gilla · 2

 

Mr. Serious 
Du behöver inte, tycker bara att det var skumt att tacka tomten för vädret.

för 47 minuter sedan via mobil · Gilla

 

Mathilda Dicksdotter
Men snälla va lite mer seriös.

för 45 minuter sedan · Gilla · 1

 

Mr. Serious 
Vissa saker är man seriös gällande, menar inget illa och har
inte heller varit ful på något sätt, just sayin liksom 

för 41 minuter sedan via mobil · Gilla

 

Mathilda Dicksdotter
Du behöver inte försöka leka vetenskapsman och säga till mig att tomten inte finns.
Och börja blanda in gud? Jag tycker inte du verkar förstå meningen med bilden och texten. 
Jag uppskattar att det är jul och det vackra vädret, det jag ville dela med mig av. 
Mer behöver man inte hålla på analysera.

för 30 minuter sedan · Gilla · 1

 

Mr. Serious 
Vad har vetenskapsman med det jag säger att göra?
Både du och jag och alla andra vet att tomten inte finns,
så vi behöver inte ens diskutera om det längre.
Jag förstår texten och bilden, det är en väldigt fin bild.
Det jag inte förstod bara var att vad har tomten med det att göra?
Men å andra sidan förstår jag din metafor.
Så låt oss säga tack 'tomten' för vädret.

Ha de

för 21 minuter sedan via mobil · Gilla
 

Mathilda Dicksdotter
Exakt, om alla vet det så behöver du ju inte dra upp det. 
Det är JUL, vad mer finns att inte förstå.
Ah, men det var nog lite random av mig att välja just Santa, kunde ju lika gärna skrivit dear easter bunny ...

för 14 minuter sedan · Gilla · 1

Kommentarer


Kommentera inlägget här: