♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

DU HAR DIG SJÄLV ATT TACKA

Kategori:

 
 
Hoppas alla som läser inte tar det gravallvarliga i allt jag skriver i min blogg. Man får försöka se ironin. Det är dels tanken med denna blogg.
Men just därför vill jag att ni ska veta att I detta inlägg finns ingen ironi alls, 100% allvarlighet.
Det ironiska är väl markerat.
 
Lögner och otrevliga människor är det mest avtändande i allmänhet som finns.
Sen om en person lyckas kombinera dessa så är det kanske dags att tänka över sitt beteende.
Sjukt tråkigt när en "vän" visar dessa sidor och att det inte är första gången heller. 
Alla är värda en extra ärlig chans men du har sumpat alltför många vilket många är väldigt ledsna på.
Man behandlar verkligen inte sina vänner så här och det är sorgligt att du inte verkar förstå en sådan enkel sak.
Jag vet exakt vilka nära, kära och bekanta jag vill ha omkring mig och du är inte värd den platsen i mitt liv längre.
Jag har sagt exakt vad jag tycker till dig och vart vi har varandra och med detta inlägg säger jag far"väl".
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: