♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

DEL 1

Kategori:

 
Till äran Av min BFF Vera Lundqvist
 
 

HUR MAN HAR SEX I RYMDEN

Mathilda Dicksdotter

Del 1

 

 

 

Kinkakong och Makkioyo sitter på helkavetia (Skolan) och pratar tjejsnack

 

- Jag gillar parsipan.

Jag trodde Parsipan kom från typ Mars.

Och Mars är också en chokladbit som även den är från Tellus, säger Kinkakong

 

- Men gud vad mycket du vet om mänskligheten?

Dem verkar otroligt bra på det där med mat.

Tänk att något så nyttigt kan vara så gott.

Jag som tyckte Drikakuki (Skalbagsskal med fyllning av järn, kaktussaft och mjöl)

var gott men efter en parsipan så smakar ju det skrot med deg, säger Makkioyo.

(Nähä det är ju som inte de heller.)

 

Kinkakong skrattar och slänger sin axellånga tentakel bakåt

samtidigt som en kille som heter Yonko går förbi.

Han ler och hälsar på tjejerna.

Tjejerna ler tillbaka och så fort han är utom synhåll så börjar de

flåsa och brumma som vilka tonåringar som helst.

 

- Han är så het, jag skulle lätt kunna tänka mig att kanaullagaxa

(Ligga) med honom, Makkioyo säger!

- Men skojar du, den näsan alltså! Skulle bara vilja

trycka upp mina fingrar där, säger Kinkakong och håller upp sina 3 smala smala fingrar.

- Synd bara han är en så där ordentlig kille, typ en svärmors dröm.

Och man vill ju som inte ha något seriöst, tänk om han vill börja dejta eller så, usch haha, skrattar Makkioyo.

 

 

Om sagan/novellen

Som ni märker är detta en mycket konstig historia om utomjordingar som egentligen inte lever så mycket mer annorlunda än oss. Eller finns det några större olikheter? Fortsättning följer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: