♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

Dagens Planer

Kategori:

 
 
 
Har varit en jobbig morgon, orolig över vad som händas skulle 10.30 som jag ska berätta mer om sen...
Sov 1 timma i natt, kom hem till Virre halv 8, då låg hon ovanligtvis i sängen och sov fortfarande så då la jag mig och somna 2 timmar till, skönt för sen hände det grejjer kan jag säga, jag har så ont nu, kan knappt sitta stilla!
 
Ska hinna göra 4 saker till nu innan klockan 16.00 då jag förmodligen åker hem igen.
 
  • Ta foto
  • Möte med min PP
  • Fika med sara
  • Köpa sista julklapparna
 
Jag ska ta foto till det nya skoterkörkortet eftersom själva skoterkortet måste förnyas och har inga bilder kvar/borta.
Sen ska jag träffa min PP, och ha möte med honom, lär ju vara lika segt och irriterande som vanligt.
Sen så ska jag äntligen få träffa min fina Sara igen, det var verkligen evigheter sen! Ska bli roligt att ta en fika med dig gumman!
 
Sen har jag ju lite jag borde göra hemma också
 
  • Träna (pumpa muskleeer)
  • Äta massor (tur jag har som kan äta mycket, även onyttigt utan övervikts problem iaf)
  • Väga mig (En psykist störning jag fått, haha nej men så jag ser att jag alltid går uppåt och inte åt fel håll)
  • Städa lite (Lite om dagen, är bara rätt i lagen)
Får se om det händer något annat roligt och oväntat idag som ni kanske vill höra och skratta åt!
 
Qvalleballe på bilden, mjao.
Så här ser jag ut idag, brun och smygglad, som vanligt då.... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: