♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

ATT BLI VUXEN?

Kategori:

 
 
 
Jag kan inte riktigt fatta detta.
Jag valde att inte gå ut ikväll.
Jag hade tänkt åka till Lycksele, ha en grym kväll med alla kära jag känner där.
Hade också annars tänk gå ut här i Villis med mina närmsta vänner men de flesta jobbade eller var någon annanstans över jul. Så kändes inte så mega värt att gå ut i detta lilla samhälle.
Men jag valde att stanna hemma, ta det lugnt, äta gott, va med familjen som inte är samlad så ofta om året.
Och det känns otroligt bra. De andra fina människorna och den goa fyllan kan vänta.
För nu taggar jag nyår stenhårt i Umeå med världens bästa Emma! 
Sen har jag tänkt att detta är rätt smart också.
För om några veckor händer en supergrej som jag inte riktigt förstått  
än. Har dessutom ännu en god nyhet.
Mer till det efter nyår! :) 
 
Nu ska jag gå en kylig promenad i det lugna vackra vinterlandet och sen blir det sällskapsspel hela kvällen/natten! 
Hoppas alla har en fortsatt trevlig Jul, och partaja åt mig också! Kramar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: