♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

ALONE WITH MY SCREAMING TATTOO

Kategori:

 
Ligger och Chillar i Pegasus soffa!
Han jobbar så jag är helt ensam och kan göra vad jag vill med hans dator/xbox!!
TUR att ALLA mina vänner har ett jobb eller pluggar, och här sitter jag och förtränger min ensamhet.
Justja jag är ju businessqueen (fötränger ensamheten) måste faktiskt ringa 2 samtal idag, kolla upp lite papper osv osv...
Kul att jag inte hittar telefonen, IGEN. Hur lyckas man? 
 
Ah men nu så. Skulle ju tatuera mig i morgon hos Emmoth men eftersom de blev fullt upp här i Umeå så blir jag kvar och får boka in den tiden framöver! :( 
 
Helgen var hursom jäkligt bra ändå, som önskat. mycket folk båda dagarna.
Dirty Sanches på fredagen, skrek. growla, slogs, crazy but it's true! 
Förfest med gammla goa vänner som man inte träffat på flera år känns de som, otroligt roligt! Ska definivt göras om.
Fick åka buss ensam från Umedalen till Ålidhem för första gången här i Umeå faktiskt haha, så nu är jag lite duktigare på det också.
 
Lyssnar på nostalgimusik och äter apelsinchoklad nu så är jätteglad och lycklig och kommer börja gråta när som helst :')
JUST NU
Skönaste orgasmen någonsin får man på 0.26 (#"=%(ruQ(F"(%(!"(???!"!! !!!
Mer text under bilden...
 
 
 
Varför är det så sexigt? Måste gråta nu!
Undra va Pegasus säger om han kommer hem snart, ser mig grinandes i soffan med skinderna fyllda av choklad och hög rockmusik i bakgrunden. 
Jag tror att reaktonen är typ: Dafuq did I just let in?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: