♪♫♦♥Mathilda Dicksdotter♥♦♫♪

ALLERGI MOT ALLT

Kategori:

 
 
Ligger i sängen, allergisk.
Höger öga är som en körsbärstomat med mönstret som en nätmelon.
Jag sitter och äter russin, jag gillar inte ens russin...?!
Och nu får jag inte äta några fler för dom ska pulas in i lussekatten så den blir fin.
Tycker det är fult med lussekatter som inte har russin, fast russin är äckligt.
Lussekattbullar är inte så himla goda dom heller. Och varför heter de lussekatt när de ser ut som en schizomask som inte vet vart den ska ta vägen??
Nu är jag ledsen. Godnatt
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • sandra säger:

    åh nej, vad jobbigt med allergi. Vet du vad det är du är allergisk mot. (fin header bild du har :) )

    2012-12-12 | 20:25:13
    Bloggadress: http://sensebysandra.blogspot.se/
  • Alex säger:

    Vilka i-landsproblem du har ;)

    2012-12-12 | 21:18:09
  • sanna säger:

    Sv: Jodå allt är bra med mig, hur är det själv?:)

    2012-12-12 | 21:37:08
    Bloggadress: http://gottagetdown.blogg.se

Kommentera inlägget här: